Avis récents

4.5 étoiles sur 11 commentaires

AnoniemIl y a 4 jours

Horaire emporter:

Repas:

Mieke Douterloigne23-05-2026

Horaire emporter:

Repas:

Benoit vanherpe27-03-2026

Horaire emporter:

Repas:

Mieke Douterloigne28-07-2025

Horaire emporter:

Repas:

Kovács Lara01-05-2025

Horaire emporter:

Repas:

Fast and very delicious
Mieke Douterloigne07-04-2025

Horaire emporter:

Repas:

de kapsalon was heel lekker
Mieke Douterloigne04-03-2025

Horaire emporter:

Repas:

Bieke Vanfleteren01-03-2025

Horaire emporter:

Repas:

Anoniem17-01-2025

Horaire emporter:

Repas:

Bestelling was verkeerd en onvolledig. Geen ajuin gevraagd, maar op elk gerecht was ajuin aanwezig. Twee zaken zaten niet bij de bestelling. Moeten terugrijden. Wel drankje gekregen als compensatie. Eten ok maar jammer van alle fouten in de bestelling.
Anoniem29-08-2024

Horaire emporter:

Repas: